אולמות אירועים בנס ציונה

בחירת אולמות אירועים בימנו אינה מסתמכת בהכרח על עיר המגורים שלכם ושל המוזמנים. האם אנו רומזים שאירוע בבאר שבע או בקרית שמונה הוא הפתרון? מובן שלא, משום שמרחק כזה יקטין מאד את הסיכוי שמישהו יבוא, גם אם האולם ממוקם 10 רמות מעל כל אולם אחר באזורכם. ברם, בשביל לחצות לעיר השכנה מצפון או מדרום אנשים לא רק שיהיו מוכנים לנסוע, אם הם ידעו שמדובר באולם מפואר יותר, מרהיב יותר בעוצמתו ומשרה אווירה טובה, הם אפילו יעדיפו זאת. כזה הוא בדיוק האולם "גן סיטי". הוא ממוקם ברחובות, ולא בנס ציונה, מספק מקום מרווח מאד עבור 700 איש (מעל כמות זו לא ניתן לארח), וחשוב מכך, זהו אולם בו תמיד תרגישו על הגובה בשל מראהו המלכותי דמוי הארמון.

"הבא" "הגדל" "הקודם"
גן סיטי גן אירועים בנס ציונה    אולם אירועים מומלץ בנס ציונה גן סיטי    גן סיטי אולם לאירעים בנס ציונה    אולם אירועים גן סיטי בנס ציונה    גן סיטי אולמות בנס ציונה
גן סיטי לאירועים מיוחדים בנס ציונה    גן סיטי אולם יוקרתי לאירועים בנס ציונה    אולם גן סיטי נס ציונה    גן סיטי האולם של נס ציונה    אולמי גן סיטי היוקרתיים

מבנה האולם

המבנה מזכיר מאד ארמון מלכותי. גן האירועים שיקדם את האורחים בכניסה הוא גן ירוק, עם מדשאות בוטיק ושביל הליכה מהנה מאד. הכניסה לאולם היא דרך שער מלכותי ממש, רחב יריעה, עם קרניזים מעוצבים בקדמתו. האולם עצמו מעוצב בשלל פתרונות תאורה מודרניים (לדים), ריהוט נוח ומעוצב ותפאורת אולם שעוצבה על ידי טובי האדריכלים בענף. 

רחבת הריקודים – רעיונות לשדרוג

אפקטי תאורה למסיבות.

קיר הוליוודי.

פירוטכניקה לרחבות ריקודים פנימיו, זיקוקים קטנים ושימוש באמצעי תאורה נעים נוספים.

אולם האירועים גן סיטי אינו מכיל שירותים אלה בברירת המחדל, אך ניסיון העבר מלמד כי אלו השדרוגים אשר מחפשים יזמי אירועים, ולכך יצפו גם רוב האורחים אשר תזמינו.

אלו אירועים ניתן לחגוג באולמנו?

חתונות, ברי מצווה, בנות מצווה, בריתות, טקסים שהם טרום או אחרי החתונה כמו חינה ושבת חתן. כמו כן, ניתן לקיים כאן אירועים עסקיים ואפילו כנסים בהשתתפות נציגים מכמה חברות ועסקים.

גן סיטי – אולם בוטיק ליד נס ציונה

ברחובות הסמוכה תוכלו למצוא אולם אירועים עם שירותים מגוונים, עיצובים שנבחרו בקפידה, ואווירה מיוחדת שנדיר למצוא באולמות אחרים. אירועים כאן נחגגים בסקאלה אחרת של סטנדרטים, אז כמובן שגם לכם מגיע הטוב ביותר: חגיגת אירוע בגן סיטי!

פנו לחברת ההפקות של גן סיטי והתחילו לסגור את אירוע הבוטיק שלכם!