אולמות אירועים בראשון לציון

מחפשים אולם אירועים באזור ראשון לציון והסביבה? מעוניינים למצוא מקום לאירועים באזור ראשון לציון? אתם מוזמנים לגן סיטי אירועים, מתחם אולמות אירועים יוקרתי ברחובות, מרחק נסיעה קצר מראשון לציון וסביבתה. גן סיטי אירועים משלב גן ואולם יוקרתי לחגיגת אירועים גדולים - חתונות, אירועי בר ובת מצווה, בריתות, אירועים עסקיים ועוד. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

"הבא" "הגדל" "הקודם"
אולמות לאירוע חתונה גן סיטי    גן סיטי אולמות אירועים בראשון לציון    אולם לאירועים בראשון לציון גן סיטי    אולמות יוקרה גן סיטי    גן סיטי אולם חתונה בראשון לציון
גן סיטי ראשון לציון לאירוע חתונה    גן סיטי אולמות יוקרתיים בראשלצ    אירועי חתונה בגן סיטי    אולם בראשלצ גן סיטי    אולם חתונה ראשון לציון גן סיטי

רבות דובר על אולמות אירועים בראשון לציון, שהיא ללא ספק התפוח הגדול של אזור השפלה הדרומית של אזור המרכז (רמלה, לוד, רחובות, קרית עקרון, נס ציונה וכמובן ראשון לציון). יחד עם זאת, מהלכים חכמים באמת אינם מהווים את נחלתו של ההמון. הם טמונים במקומות שנדיר למצוא. כזה הוא בדיוק אולם גם סיטי, שאינו ממוקם בראשון לציון. האולם ממוקם בעיר רחובות, במרחק של כ- 20-30 דקות נסיעה מכל רחבי העיר. האולם ממוקם בסביבה שקטה ביותר ומציע חוויה חסרת פשרות: אולם המעוצב בסגנון של ארמון, עם חצר ירוקה ומטופחת המהווה גן אירועים של ממש.

האולם מיועד לכל סגנונות האירועים

חתונות אותנטיות, חתונות מודרניות, טקסי מצווה, בריתות, שמחות אחרות מכל סוג ואפילו אירועים עסקיים. האולם מטופח, מתוחזק על ידי טובי בעלי המקצוע, ומכיל את כל התנאים להצלחה: ריהוט מהודר ונוח, תפאורה יוצאת דופן מגדר הרגיל, ותאורת לדים אופנתית ומודרנית.

לאולם אפשרות לארח עד 700 איש

האולם מכיל מקום ל- 700 איש ואשה, ומספק איכות אירוע ברווחה רבה, ללא כל סממן של צפיפות. האולם עשיר בכל התשתיות הנדרשות לכינון אירוע: מטבח לאירוח הקייטרינג, רחבת ריקודים וחדרי אולם מיוחדים ומעוצבים היטב.

תושבים רבים בראשון לציון החליטו לעבור לגן סיטי

גם תושבי ראשון לציון המערבית, הרחוקה יותר מאזור אולם האירועים שלנו ברחובות, החליטו בהמוניהם לבוא לחגוג כאן. חלקם בעצמם אנשים מאד קפדניים ומאד פרפקציוניסטים, אנשי תעשייה, מוזיקאים ומלהקים. הם הבינו את הפוטנציאל הגלום באולם הפאר שלנו והם שאפו לכונן את האירוע הטוב ביותר האפשרי. ברחובות נמצאת התשובה שלכם למתן אולם אירועים שיהווה את חוד החנית של מה שאתם צריכים על מנת לחגוג כפי שלא חגגתם מעולם.

גן סיטי – סדרה של הצלחות!

באולם האירועים גן סיטי תזכו לסדרה של הצלחות בכל אירוע. האולם, אשר מעוצב כמו ארמון יפה ומרהיב מציע לכם את כל התנאים להצלחה. האולם יהווה כר פורה לעשייה פוריה של כל מי שתזמינו להופיע, להגיש אוכל או להפיק את האירוע.

לפרטים נוספים על סגירת אירוע בגן סיטי ניתן לפנות אלינו ואנו נספק לכם את כל המידע הנדרש!