השכרת ציוד לאירועים - כל המידע

רוצים לקבל מידע בנושא השכרת ציוד לאירועים? 
 
בחירת הציוד לאירועים שלכם צריכה להתבצע במקצועיות וללא פשרות על פחות מצרכי האירוע. על מנת שהאירוע הבא יהיה לא פחות מסיפור הצלחה משגשג ופורה. ההבדל בין איכויות ציודי האירועים מכל הסוגים – החל מאוהלי לייקרה ועד מערכות הגברה, החל מרהיטים ועד התקני ישיבה אלטרנטיביים כמו פופים וספסלים ללא רגליים – הוא הבדל גדול, ולכן רק בחירה בחברה בעלת איכויות מאד מסוימות יכולה להכשיר את האירוע שלכם כהצלחה: עליה להיות חברה שכבר סייעה ללקוחות במצבכם ובכך זכתה בשמה הטוב כמי שיכולה לסייע בהשכרת הציוד האיכותי ביותר.
 
כיצד בוחרים חברת השכרת ציוד לאירועים?
 
ראשית כל, מוטב לבחון את שמה באינטרנט, ולבדוק שאכן יש לה שוק, ואנשים מתעניינים בשירותיה. חשוב שבחינה זו תיעשה ביסודיות: כמות רבה של חברים ברשתות חברתיות אינה מדד טוב כמו טיב האנשים שנמצאים בקשר חברי ברשתות אלה עם חברה זו, ויותר מכך: כמה מאותם אנשים איכותיים תועדו כמשתמשים בשירותיה של החברה. כאמור, אנשים איכותיים – מבחינת שורות אלה הם אנשים שידועים לכם כעוסקים בארגון אירועים.
 
שנית, יש לבחון מהו הציוד שיש לחברה. לדוגמה, אם מדובר באירוע בו אתם צריכים רק רהיטים אך החברה משכירה רק הגברה, מומחית ככל שהיא תהיה – אתם לא ממש זקוקים לשירותיה. כמובן שגם אם יש לה את הציוד הנדרש יש לבדוק את טיבו ולהסיק האם זו סוג התכולה הנדרשת לאירוע שלכם.
 
כיצד נקבע מחיר ההשכרה?
 
מחיר ההשכרה נקבע על פי הזמן לו נדרש הציוד לרשות השוכר, כמו גם פרמטרים נוספים כגון מחירו הראלי לקנייה בשוק, אחוז הסיכון שייגרם לו נזק וכד'. ככל שהציוד יקר יותר, או לחילופין – יותר רגיש לנזקים – מחיר השכירות שלו יעלה. מכאן שהשכרת פוף ישיבה קטן לבטח תהיה זולה יותר מהשכרת מצלמת וידאו מקצועית או חצי מקצועית.
 
אלו החלטות חשוב לקבל לפני שמשכירים את הציוד?
 
לוודא שאתם שלמים עם מחיר ההשכרה, ומוצאים אותו ראלי, לוודא שאיכות הציוד היא מה שנדרש לכם באירוע, ולשאול את עצמכם – בהינתן כי צפוי שימוש חוזר באותו מוצר – מה ישתלם לכם יותר: לשכור או לקנות אותו על מנת שישמש אתכם דרך קבע לאירועי העתיד.