אולם לברית מילה ברחובות

מחפשים אולם לחגיגת ברית מילה ברחובות? גן סיטי, המקום הנכון עבורכם.
 
וודאי כבר ראיתם בימי חייכם אולם לברית מילה ברחובות אבל באולם בו הכל "מתקתק" והחגיגה היא אמנות של ממש, בה מתאם צוות הפקות כריזמטי את זמן הקייטרינג עם הנאומים והפעילויות, את זמן ההרקדות עם החלק האומנותי – והכל בטיב טעם ובתחושת נשגבות בלתי נשכחת כלפי כל אורח ואורחת, כנראה שלא יצא לכם להיות בעת האחרונה. על כן, קבלן מאתנו את עצות הזהב לבחירת אולם לברית מילה ברחובות אשר ממנו תצאו מרוצים במאת האחוזים. בשיטת בחירה זו – כל אחד ואחת יקבלו בדיוק את האולם המתאים עבורם.
 
"הבא" "הגדל" "הקודם"
אולם לבריתה ברחובות גן סיטי    אולמות ברית גן סיטי    אירועי ברית גן סיטי    אירועים בגן סיטי    אירוע ברית יוקרתי גן סיטי
גן סיטי לאירוע ברית    גן סיטי ברחובות לבריתות    גן סיטי לאירועים קטנים    גן סיטי לאירועים מיוחדים    גן סיטי לאירוע ברית יוקרתי
מקום פנוי באולם
 
יש לברר האם האולם מתאים לנשיאת כמות האורחים שלכם ללא צפיפות וברווחה רבה בפנים. אל תסתפקו ב- "כן" כתשובה. ודאו שמדובר באירוע רווחתי, ללא צפיפות, עם מנה לכל אורח, וכושר ספיגה טוב של כל האורחים מבלי לגרום לדוחק ובלגאן בעת האירוע. במשפט אחד – ודאו את התאמת האולם לאירוע שלכם מבחינה לוגיסטית.
 
תפאורת האולם
 
בדקו שהתפאורה בגן ובאולם על פי שביעות רצונכם, ללא התפשרות, ועם כל התנאים הדרושים לכם להצלחת האירוע. ודאו שאתם מרוצים מהשלים, הטפטים, והצבע החי המעטרים את הקירות, מסוג הריצוף: דקים, פרקטים או שיש. ודאו כי הריהוט לשביעות רצונכם, כולל כיסויי הריהוט כמו מפות ומפיות שונות מבד ומנייר המונחות על כל שולחן ושולחן.
 
הגברה ותאורה באולם ובגן
 
הציוד האלקטרוני בברית המילה שלכם הוא ציוד זה. יש לוודא שהוא לשביעות רצונכם, שהתאורה בגן מפיצה את הצבעים הרלוונטיים לכם. יש לבדוק את הנושא גם בלילה ולבדוק את הנוף המשתקף מגן האירועים.בנוסף, יש לבחון מהי תאורת האולם, לבדוק מה סוג הפנסים ולאלו עוצמות תאורה ניתן להגיע. יש לבדוק את עמדת התקליטן ולוודא שגם לו יש מספר אפקטים של תאורה משלו אשר יוכלו להקפיץ את האורחים בזמן ההרקדה. באשר למערכת ההגברה, חשוב לוודא שהיא נשמעת גם קרוב וגם רחוק, ויש לבחון את האקוסטיקה בחדר ללא קשר למערכת ההגברה: להתרחק ממנה ולראות שהקול/הצליל עדיין מתפזרים באופן שוויוני גם לנקודות מרוחקות ופריפריאליות במרחב.
 
חומר אנושי בזמן האירוע
 
מטעם האולם: תקליטן, קייטרינג, וצוות הפקות – לויאליים, עובדים על פי מה שסוכם עמם.
 
מטעמכם:מוזיקה חיה, בדרנים וליצנים, צוות הפעלת ילדים. מומלץ להתייעץ עם צוות ההפקה לגבי בחירת אנשי מקצוע מומלצים בענפים הללו.
 
בחירת אולם לברית מילה ברחובות על פי מתווה זה תספק הצלחה לכל אחד ואחת מכם!