אירועים משפחתיים בנס ציונה-רחובות

כל מי שחגג כאן בעברו יודע כי  אירועים משפחתיים בנס ציונה משרים אווירה שונה ביחס למקומות לא מעטים בארץ, אבל בשביל אולם גן סיטי – משתלם מאד לנסוע דרומה – לרחובות השכנה. אולם גן סיטי מציע את כל מה שנדרש על מנת לחגוג את האירוע שלכם לרווחת המשפחה כולה, בין אם מדובר בחוג מצומצם ובים אם מדובר על מפגש משפחתי ענקי. האולם מציע מקום לעד 700 חוגגים, ועל כן מספק מענה ללא מעט משפחות המבקשות לארגן חתונה, מפגש משפחתי, אירועי מצווה ובריתות.

חתונה בגן סיטי

מכל סוגי אירועים משפחתיים בנס ציונה-רחובות, ידוע כי חתונה הוא אחד המשמעותיים ביותר אם לא המשמעותי ביותר. חתונה בגן סיטי היא חוויה בלתי נשכחת, בה תזכו להתחתן בחופה מוקפת דשא ירוק ושביל חופה לבן בוהק שעוצב על ידי אדריכלים. בחופה עצמה יחכה לכם שער מהודר, ומבעדו תוכלו לממש את טקס החופה. בנוסף, האולם וגן האירועים עשירים במזנונים, שולחנות מהודרים עם פרחים ופמוטים ומציע מקסימום נוחות לחוגג ולאורחיו.

בר ובת מצווה בגן סיטי

חגיגת אירועי מצווה בגן סיטי היא עוד יתרון גדול עבורכם. בר מצווה ובת מצווה הם האירועים המשמעותיים ביותר לילדים שלכם, וכאן הם יוכלו לחגוג עם עוד 700 איש לצדם. בר ובת מצווה באולם בסדר גודל כזה יוצרים את הריגוש הנדרש לילדים וגם נחת עבורכם כהוריהם.

אירועי בריתות

אמנם אירועי בריתות הם אירןעים קטנים על פי רוב, אולם יש לנו נישה מקובלת מאד בתחום זה. אנו מספקים את רחבת האירועים המתאימה ביותר לסוג זה של אירוע, בהתאם לכמות האורחים איתה תבקשו לחגוג. 

מפגשים משפחתיים גדולים

מפגשים של ענפים רבים במשפחות גדולות, היוצרים מצב של אירוח של עשרות עד מאות משתתפים נעשים כאן לא מעט פעמים. אנו ערוכים לקלוט כמות רבה של אורחים, אך מוטב כי המארגנים יתאפסו על חברת הפקות שתפיק עבורם את האירוע, תארגן מזנונים ותחלק לשולחנות את המשתתפים. באירוע מסוג זה לא מומלץ שתיווצר חוסר מוכנות בתחום ההפקה אם ברצונכם שהאירוע יזרום על פי מתווה לוח הזמנים שגובש על ידכם.

למידע נוסף על אירועים משפחתיים באולם אירועים בנס ציונה - ניתן לפנות אלינו!